فرماندار هرسین بارزترين وظيفه آموزش و پرورش را توسعه، گسترش و برقراری عدالت آموزشی دانست.
کد خبر: ۱۷۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 04 February 2016
فرماندار هرسین بارزترين وظيفه آموزش و پرورش را توسعه، گسترش و برقراری عدالت آموزشی دانست.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از فرمانداری هرسین، ياور محمدی در نشست شورای اداری شهرستان هرسین که چهارشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار  شد، ضمن تبريک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: بارز ترين وظيفه آموزش و پرورش توسعه، گسترش و برقراری عدالت آموزشي است و  اين موضوع بعنوان يكي از خواستگاه‌های مهم قانون اساسي كشور در حوزه های مختلف نيز صدق می كند.

محمدی افزود: در رژيم گذشته امكانات در حوزه تعليم و تربيت به طور گسترده و امروزی وجود نداشت يا اگر هم بود بصورت اندک و برای طبقه خاصی از اجتماع محسوب می شد اما با روی كار آمدن نظامی مقدس جمهوری اسلامی كه مبتنی بر بسط عدالت و ارزشها بوده جهش عظيمی در كشور به ویژه در حوزه آموزش و پرورش رخ داده است .

وی تصريح كرد: فرمان تشكيل نهضت سواد آموزی در ۷ دی ۱۳۵۸ از سوی حضرت امام خميني (ره) نشان از درايت و آينده نگری ايشان بود و می توان گفت نهضت سواد آموزی از بارزترين دستاورهای انقلاب اسلامي در كشور است.

محمدی افزود: در سال گذشته طی يک حركت جهادی اعضای شورای پشتيبانی نهضت سواد آموزی شهرستان توانستند عليرغم كمبود امكانات دست به دست هم داده و با تلاش مستمر و مداوم جايگاه شهرستان را از رتبه ۲۱ به مقام اول استانی ارتقاء دادند.

فرماندار هرسين عنوان كرد: شورای پشتبانی نهضت سواد آموزی در شهرستان هرسين با ۱۳ مصوبه شورای پشتيبانی، ۲۲ مصوبه كيفيت بهبود، ۴ مصوبه شورای معاونين آموزش و پرورش و ۲ مصوبه كارگروههای داخلی و با اتخاذ تدابير مناسب به حمايت و پشتيبانی همچنان ادامه خواهد داد و با توجه به اينكه حجم ابلاغی اختصاص داده شده برای شهرستان ۹۹۴ نفر می باشد اما حجم تحت پوشش شهرستان ۱۱۷۲ نفر است كه ۱۱۷ درصد از حجم ابلاغی شناسايی، جذب و كلاسگذاری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار