استاندار کرمانشاه گفت: باید فرصت‌های ایجاد شده در پساتحریم را برای استان شناسایی و شکار کنیم.
کد خبر: ۱۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 06 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: باید فرصت‌های ایجاد شده در پساتحریم را برای استان شناسایی و شکار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری کرمانشاه و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی که امروز(17 بهمن) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سرآمدن دوران تحریم در کشور، اظهار کرد: در این شرایط استعدادها و زمینه‌های خوب سرمایه‌گذاری که در کشور وجود دارد، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران نقاط مختلف دنیا را به ایران کشانده است.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه هم فضا برای سرمایه‌گذاری در پساتحریم ایجاد شده و باید فرصت‌ها را برای استان شناسایی و شکار کنیم.

به گفته استاندار کرمانشاه، باید از تجربیات سال‌های گذشته که فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و از استان‌های دیگر عقب ماندیم درس بگیریم و بتوانیم مشکلات استان را سریع حل کنیم.

رازانی با بیان اینکه کرمانشاه در بسیاری از حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی وضع خوبی دارد و از متوسط کشوری بالاتر است، اظهار کرد: متاسفانه در مسائلی که به اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم مربوط است وضعیت مناسبی نداریم و باید روی آنها کار کنیم.

وی حضور کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی، کره‌ای و هندی در استان را از اولین گام‌ها برای استفاده از فضای پساتحریم در استان دانست و تاکید کرد: با امضاء این تفاهم‌نامه کنسرسیوم مشترک آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام می‌کند و ما هم آمادگی واگذاری پروژه‌های استان به این کنسرسیوم را داریم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: پس از تفاهم اولیه، این کنسرسیوم به مطالعات کامل و جدی‌تر خواهد پرداخت.

وی کرمانشاه را دومین استانی دانست که پس از خوزستان میزبان این کنسرسیوم سرمایه‌گذاری است و اظهار کرد: حضور این شرکت در استان در دهه فجر را به فال نیک می‌گیریم.
 
رازانی تاکید کرد: ما در استان کرمانشاه نیاز به سرمایه‌گذاری داریم و زمینه اجرای آن فراهم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار