استاندار کرمانشاه گفت: همه مجریان انتخابات باید موضوع برگزاری انتخابات را مهمترین وظیفه کاری خود بدانند و با حساسیت ویژه مباحث مربوط به دو انتخابات را پیگیری نمایند.
کد خبر: ۱۷۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 08 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: همه مجریان انتخابات باید موضوع برگزاری انتخابات را مهمترین وظیفه کاری خود بدانند و با حساسیت ویژه مباحث مربوط به دو انتخابات را پیگیری نمایند.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، اسدالله رازانی در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات با فرمانداران استان که در سالن امید استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تسلط به قانون از سوی مجریان انتخابات بسیار مهم است و همه باید به قانون و آئین نامه‌های انتخاباتی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مسلط باشند.

وی وظیفه اصلی مجریان در انتخابات را تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با آرامش و امنیت عنوان کرد و گفت: همه باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفندماه تلاش نمائیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات همه مجریان باید موضوع برگزاری انتخابات را به عنوان مهمترین وظیفه کاری خود قلمداد کنند و با حساسیت ویژه مباحث مربوط به دو انتخابات را مورد پیگیری قرار دهند.

رازانی دو انتخابات پیشرو را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات لازم، بیطرفی کامل باید با دقت از سوی مجریان مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این جلسه یوسف شاه حسینی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان- نیز گفت: در این جلسه مروری بر اقدامات، فعالیت ها و مسائل مربوط به انتخابات با حضور اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس فرآیندهای تعریف شده و طبق جدول زمانی طراحی شده، کارها با دقت و شایستگی لازم در حال پیگیری است و مسائلی که بخواهد روند انتخابات در استان را با مشکل مواجه سازد، وجود ندارد.

شاه حسینی اظهار داشت: تا مدت باقیمانده تا برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد که بسترها و زمینه های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تعداد صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده برای انتخابات در استان را هزار و ۵۴۰ صندوق عنوان کرد.

در ادامه این جلسه رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری نیز گفت: تدابیر لازم برای پشتیبانی و ارائه امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات اسفندماه اندیشیده شده و در این راستا هماهنگی های لازم با فرمانداری ها صورت گرفته است.

همچنین در ادامه اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان نیز به بیان نکته نظرات و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار