سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به احزاب استان پیشنهاد کرد که برای حل مشکلات و مسائل موجود، به دنبال ایجاد یک اتاق یا مجمع مشورتی همچون خانه احزاب باشند.
کد خبر: ۱۷۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 10 February 2016
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به احزاب استان پیشنهاد کرد که برای حل مشکلات و مسائل موجود، به دنبال ایجاد یک اتاق یا مجمع مشورتی همچون خانه احزاب باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی عصر سه شنبه در نشستی با احزاب و تشکل های سیاسی استان کرمانشاه در محل استانداری افزود: برای پرهیز از برخی کج رفتاری ها، باید به هم افزایی و همکاری روی بیاوریم و ساختاری را ایجاد کنیم که به طور مستمر و تاثیرگذار و با نگاه به آینده در پی رفع موانع و مسائل استان باشد.

وی افزود: طبق قانون، تشکیل خانه احزاب در استان منعی ندارد و با ایجاد آن می توان برای تدبیر کلان استان از نگاه تحلیلی و علمی احزاب استفاده کرد.

کار احزاب فقط معرفی و تغییر مدیران نیست

شاه حسینی تاکید کرد: همه فعالیت احزاب نباید منحصر به معرفی و تغییر مدیران باشد بلکه در یک هم اندیشی و هم افزایی با یکدیگر باید راه های جدیدی برای حل مسائل و مشکلات استان پیدا کنیم.
وی در عین حال گفت که این موضوع به معنی نفی نقد و انتقاد و طرح نظرات احزاب نیست.

به اعتقاد شاه حسینی در استان کرمانشاه از نظر کارجمعی ضعف وجود دارد و این مشکل باید با همراهی دلسوزانه برای همدلی، عقلانیت و دانایی بیشتر مرتفع شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه هدف از برگزاری این جلسه را یافتن بسترهایی مناسب برای فعالیت شایسته احزاب استان دانست و گفت: لازمه آن رسیدن به راهکارهایی خارج از تشریفات معمول برای مواجهه با مشکلات و مسائل استان است.

وی تاکید کرد: باید به فرهنگی دست یابیم که تفاوت ها را در قالب چارچوب های شناخته شده و قانونی به رسمیت بشناسیم و با پرهیز از انحصارطلبی، فرصت را برای گفت و گو و هم افزایی بهتر با رقبا فراهم کنیم.

شاه حسینی عنوان کرد: استان کرمانشاه از نظر بودجه و مدیران تفاوت چندانی با سایر استان های کشور ندارد اما زمانی پیشرفت و رشد در آن حاصل شده که هم افزایی ها و اجماع صورت گرفته و هرگاه اختلاف بوده، عقب مانده ایم.

در استان کرمانشاه 29 پرونده تاسیس حزب و تشکل سیاسی تشکیل شده که سه تشکل به صورت مستقل و بقیه به صورت شعبه احزاب سراسری فعالیت می کنند.

2 حزب فعال در استان هم هنوز در استانداری تشکیل پرونده نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار