استاندار کرمانشاه در دیدار دکتر سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که شب گذشته در دفتر استانداری برگزار شد از حمایت کامل مدیریت ارشد استان از توسعه ورزش خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 11 February 2016
استاندار کرمانشاه در دیدار دکتر سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که شب گذشته در دفتر استانداری برگزار شد از حمایت کامل مدیریت ارشد استان از توسعه ورزش خبر داد.

 به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسدالله رازانی ضمن اشاره به تأثیرات عمیق ورزش بر روح و جسم و سلامت فرد و جامعه، در ادامه اظهار کرد: مردم دیگر استانها، کرمانشاه را به ورزش و جوانمردی می شناسند.

وی افزود: البته اگر با نگاهی واقع بینانه به موضوع بنگریم درمی یابیم طی یک دهه ی اخیر جایگاه کرمانشاه در عرصه ی ورزش رو به افول بوده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید همه ی متولیان ضمن تلاش و پشتکار، بر اساس یک برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده حرکت کنند تا دوباره کرمانشاه به جایگاهی درخور نام خویش دست یابد.       

در دنباله این نشست معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از اهتمام استاندار کرمانشاه نسبت به اولویت دادن به توسعه ورزش در برنامه ی کاری خود، وضعیت اماکن ورزشی در استان کرمانشاه را بالاتر از میانگین کشوری قلمداد کرد و افزود: میانگین سرانه ورزشی در کشورحدود 70 سانتی متر برای هرنفر است که این رقم در استان کرمانشاه 98 سانتی متر است.

سید مناف هاشمی افزود: با به بهره برداری رسیدن پروژه های نیمه تمام ورزشی، سرانه ی فضای ورزشی استان کرمانشاه به بیش از یک متر خواهد رسید.

وی همچنین استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام را از برنامه های مدنظر وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با انجام مطالعات لازم بیش از 60 درصد از پروژه های نیمه تمام بخش ورزش در استان کرمانشاه با همکاری و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری می رسند.

در ادامه این دیدار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه طرح ملی دهکده المپیک کرمانشاه را از جمله مهمترین اولویتهای توسعه ورزش استان دانست و از تلاش مجموعه مدیریت ارشد استان برای تأمین اعتبار این پروژه ها از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت ورزش خبر داد.

گفتنی است در ابتدای این نشست مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گزارشی از آخرین دستاوردهای ورزش استان در حوزه های مختلفی همچون توسعه زیرساخت ها و فضاهای ورزشی ارائه نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار