معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، پروژه "بیواتانول" ظرف زمان‌بندی 30 ماهه در نظر گرفته شده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 16 February 2016
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، پروژه "بیواتانول" ظرف زمان‌بندی 30 ماهه در نظر گرفته شده به بهره‌برداری برسد.

محسن رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح در تابستان سال جاری و در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و اکنون در بخش عمرانی حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: بجز عملیات عمرانی، کار اخذ مجوزها، تجهیز کارگاه و قرارداد با شرکت‌های سازنده ماشین آلات انجام شده که بخش قابل توجهی از کار است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس برنامه زمان بندی مقرر شده این طرح 30 ماهه افتتاح شود، خاطرنشان کرد: از برنامه زمان بندی عقب نیستیم و امیدواریم در همان موعد 30 ماهه بیواتانول به نتیجه برسد.

به گفته این مسئول، سرمایه‌گذاری بیواتانول کرمانشاه 200 میلیارد تومان است و برای 135 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

رستمی در خصوص تولیدات این کارخانه نیز یادآوری کرد: در این کارخانه با استفاده از ضایعات ذرت و گندم، بیواتانول(مکمل سوختی) و کنجاله تخمیری خوراک دام تولید می‌شود.

وی ظرفیت این کارخانه را سالانه 66 میلیون لیتر بیواتانول و 66 هزار تن کنجاله تخمیری اعلام کرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قرار است تولیدات این کارخانه به مصرف پالایشگاه‌های کشور برسد که مجوز این کار نیز از وزارت نفت اخذ شده و البته رویکرد صادراتی هم دارد.

این طرح در زمینی به وسعت 10 هکتار در شهرک صنعتی بیستون احداث خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار