مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برحضور پرشور و همه‌جانبه جامعه ورزش و جوانان این استان در انتخابات هفتم اسفندماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 22 February 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برحضور پرشور و همه‌جانبه جامعه ورزش و جوانان این استان در انتخابات هفتم اسفندماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی جوهری در جلسه اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور در انتخابات یک اصل و وظیفه ای شرعی و همگانی است.

وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همه و همه در راستای تحقق بخشیدن به نقش ارزنده مردم در تعیین سرنوشت خود صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ملت ایران، شرکت در انتخابات را یک فریضه و تکلیف می‌دانند، اظهار کرد: قطعا این مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

وی همچنین خاطرنشان‌کرد: انتخابات سرمایه اجتماعی عظیمی خلق می‌کند و اگر بر روال صحیح و قانونی برگزار شود اقتدار، صلابت و همبستگی خاصی ایجاد خواهد کرد که موجب یاس و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

جوهری ادامه داد: انتظار می‌رود نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم با هم‌افزایی، از اثرگذاری خود برای افزایش اعتبارات و رفع کمبودهای زیرساختی استان به ویژه در حوزه ورزش و جوانان بهره گیرند.

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه در انتخابات هفتم اسفند به عنوان وظیفه ملی و دینی برای حفظ نظام اسلامی شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را ایجاد کنند، افزود: همه باید برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و خلق حماسه ای جدید در انتخابات حضوری چشمگیر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار