استاندار کرمانشاه گفت: اصلی‌ترین پیام انتخابات رقم زدن آینده‌ای بهتر برای کشور است.
کد خبر: ۱۸۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 26 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: اصلی‌ترین پیام انتخابات رقم زدن آینده‌ای بهتر برای کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی با حضور در شعبه اخذ رای دبیرستان استقلال کرمانشاه و پس از به صندوق انداختن رای خود، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اصلی‌ترین پیام حضور پرشور مردم در انتخابات، رقم زدن آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی است.

وی افزود: انتخابات یک پدیده سیاسی است که در تقویت مبانی حاکمیت بسیار اثرگذار است.

استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه ایران اسلامی کشوری مهم و تاثیرگذار در منطقه است، هرگونه حرکتی در این کشور بازتابی جهانی دارد که یکی از این حرکات برگزاری انتخابات است.

رازانی تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه خصوصا در این برهه زمانی بسار مهم است و به کشورهای دنیا و خصوصا کشورهایی که با ما دشمنی دارند این پیام را می دهد که  ملت ایران پشتیبان نظام و دولت خود هستند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بر اساس گزارشات رسیده از نقاط مختلف استان مردم از ساعات اولیه رای گیری حضوری گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای دارند، گفت: این حضور نشان می‌دهد در این دوره شاهد مشارکت بالایی در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم در این دوره از انتخابات همچون دوره‌های گذشته حضوری پرشور و مثال زدنی در پای صندوق‌های رای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار