استاندار کرمانشاه بر لزوم تدوین سند توسعه منطقه‌ای برای استان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۹۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 03 March 2016
استاندار کرمانشاه بر لزوم تدوین سند توسعه منطقه‌ای برای استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در استان گفت: انتخابات این دوره با کمترین مشکل برگزار شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی محلی برای رقابت منطقه‌ای و شهرستانی بوده و مسائل قومی، منافع گروهی و جریانی هم به مشکلات افزوده می‌شود این امر انتخابات را مستعد تنش و برخورد کرده بود اما با همت مسئولان برگزاری مشکلی ایجاد نشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: توزیع جمعیت در استان کرمانشاه شکل خاصی دارد و 12 شهرستان استان 3 حوزه انتخاباتی دارند، اما به اهتمام مجموعه استان انتخابات به خوبی برگزار شد.

رازانی با تأکید بر لزوم تدوین سند توسعه منطقه‌ای برای استان، گفت: در شرایط فعلی مجموعه مدیریتی استان به کمک دستگاه‌های اجرایی باید اولویت‌ها در شهرستان‌ها را تعیین کند.

وی سند توسعه شهرستان‌های استان کرمانشاه را یکی از ضروریات عنوان کرد و افزود: در استان سه منطقه متفاوت داریم و برخی شهرستان‌ها اقلیم و شرایط مشابهی دارند که از این لحاظ می‌توان سندهای توسعه منطقه‌ای تهیه کرد.

استاندار کرمانشاه عدم وجود سندهای توسعه شهرستان‌ها را یک نقص جدی برشمرد و گفت: در غیاب این برنامه امور با تشطت و پراکندگی همراه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار