استاندار کرمانشاه با انتقاد از مسئولان فرهنگی استان گفت: مسئولان باید پاسخگو و نه سؤال‌کننده باشند.
کد خبر: ۱۹۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 03 March 2016
استاندار کرمانشاه با انتقاد از مسئولان فرهنگی استان گفت: مسئولان باید پاسخگو و نه سؤال‌کننده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه صبح امروز با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و اعضای شورا برگزار شد و با حاشیه‌هایی هم همراه بود که قاطعیت استاندار را در پی داشت.

تنش ایجاد شده در این جلسه به دلیل انعکاس صحبت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در رسانه‌ها بود مبنی بر اینکه فرهنگ اولویت مسئولان استان نیست؛ استاندار کرمانشاه با انتقاد از مطرح کردن این موضوع گفت که مسئولان باید پاسخگو باشند، اما جای آنها با سئوال‌کننده عوض شده است.

اسدالله رازانی با اشاره به تصویب طرح‌ها و پروژه‌ها در شوراهای مختلف از جمله برنامه‌ریزی با حضور مدیران و مسئولان استان تصریح کرد: بعد از تصمیم‌گیری جمعی به دلیل عدم تصویب پروژه‌های مدنظر یک مدیر دستگاه اجرایی نباید وی مظلوم‌نمایی و شورای بالادستی را متهم کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع برای تخصیص اولویت‌بندی صورت می‌گیرد و نباید هر دستگاهی که سهمش کم بود اتهام‌زنی کند؛ اینکه مطرح شده فرهنگ در اولویت نیست، باید ابتدا فرهنگ تعریف شود و اینکه در کجا این ولویت‌بندی صورت گرفته است.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در بیان برائت خود از به کار بردن این لفظ موضوع را به ترفندهای خبرنگاران با برداشت آنها از صحبت‌هایش ربط داد و گفت: منظور من این بوده که در کل کشور بودجه فرهنگی کم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار