مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات یک جوان ۳۷ ساله در کوه‌های طاق بستان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 29 March 2016
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات یک جوان ۳۷ ساله در کوه‌های طاق بستان خبرداد.

محمد رضا امیریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه بعداظهر امروز ( ۱۰ فروردین) در ارتفاعات کوه های تاق بستان رخ داد.

وی تصریح کرد: کریم جوانمرد جوان ۳۷ ساله کرمانشاهی در عین صعود به کوه در محل دیواره سینه سرخ کوه طاق بستان گیر افتاد که پس از اطلاع رسانی نیروهای هلال احمر سریعا به مکان مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عملیات امداد و‌ نجات تا ساعت ۱:۴۰ دقیقه به طول انجامید که با حضور به موقع یک تیم ۴ نفره پایگاه شهید حائری زاده کوهستان شامل مجید کرم رضایی، بابک عباسی، یوسف نظری و به سرپرستی کیومرث گوهر مهر با موفقیت انجام و فرد مذکور نجات یافت.

امیریان در ادامه بیان کرد: گروه امدادی پس از ارزیابی حادثه و استفاده و‌تجهیزات امداد و‌نجات کوهنوردی شخص حادثه دیده را به پایین کوه منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: توصیه می کنیم علاقمندان به کوهنوردی پیش از صعود تست فشار و قندخون را انجام دهند همچنین از ابزار لازم و تجهیزات استاندارد و مناسب جهت کوهنوردی ضمن عبور و‌مرور از محل های تعیین شده و‌ راهنما استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار