فرماندار کنگاور گفت: تاکنون حدود 20 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از معبد آناهیتا بازدید کرده اند.
کد خبر: ۲۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 31 March 2016
فرماندار کنگاور گفت: تاکنون حدود 20 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از معبد آناهیتا بازدید کرده اند.

شریف خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 30 هزار نفر از گردشگران نوروزی تا دیروز(یازدهم فروردین) از مناطق تاریخی، گردشگری و تفریحی شهرستان کنگاور دیدن کردند که بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 هزار نفر نیز از مجموعه تاریخی معبد آناهیتا در این ایام بازدید کردند افزود: از این تعداد 75 نفر از گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی بودند.

فرماندار کنگاور اظهار داشت: این شهرستان یکی از قطب های مهم گردشگری کرمانشاه به شمار می رود که همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی پذیرای شمار زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است که خدمات رسانی مطلوب به آنها در اولویت کاری مسئولان ستاد سفر قرار گرفته است.

خسروی با بیان اینکه کنگاور از لحاظ آثار، جاذبه های گردشگری و امکانات اقامتی از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای جذب مسافر و گردشگر برخوردار است افزود: باید از این قابلیت های کم نظیر به خوبی بهره برد و ضمن معرفی آثار باستانی و ظرفیت های گردشگری به مهمانان و مسافران نورزوی ایام خاطره انگیز و خوشی را برای آنها فراهم کرد.

رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی کنگاور در پایان یادآور شد: وجود آثار و ابنیه تاریخی؛ صنایع دستی نظیر فرش و ساخت سازهای موسیقی و مناطق گردشگری از ظرفیت های کنگاور در زمینه گردشگری است و مسئولان مربوطه باید زمینه لازم را برای حضور گردشگران در این مکان ها فراهم کنند.

شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار