معاون امداد و نجات هلال احمر:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۳۲ خانوار سیل‌زده در استان کرمانشاه به دنبال بارندگی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌ی اخیر و آبگر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فتگی امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۲۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 16 April 2016

جهانگیر پور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسن  با بیان اینکه در طول چند روز گذشته تاکنون 70 عملیات در قالب 70 تیم اجرا شده است اظهار داشت: در طول عملیات‌ها و امداد‌‌رسانی تیم‌های عملیاتی جمعیت به 132 خانوار سیل‌زده و آسیب‌دیده در استان امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: به دنبال هشدارهای سازمان هواشناسی تمامی تیم‌های عملیاتی در سطح استان آماده امدادرسانی بوده و جهت کمک به نقاط آسیب دیده اعزام شدند.

پورحسن از امدادرسانی به 575 نفر از سیل‌زدگان در نقاط مختلف استان خبر داد و عنوان کرد: بیشترین خانوار و افرادی که در بارندگی‌های اخیر مورد امدادرسانی قرار گرفتند مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، هرسین، گیلان‌غرب و اسلام‌آباد غرب است.

وی با بیان اینکه در این مدت میان خانوار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آسیب دیده بسته‌‌‌های غذایی و اقلام زیستی توزیع شد گفت: اقلام زیستی و بسته‌های مواد غذایی براساس نیاز بین خانوار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آسیب دیده توزیع شده که روند توزیع همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به توزیع و آبرسانی در شهرستان هرسین خبر داد و عنوان کرد: در اثر شدت بارندگی‌های اخیر شبکه آبرسانی در شهرستان هرسین دچار مشکل و آب آشامیدنی این شهرستان آلوده شده که از روز گذشته تاکنون سه تانکر 20 هزار لیتری آبرسانی شده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار