امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه گفت استکبار و صهیونیسم با توطئه ایادی خویش به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم خویش هستند که به وجود آمدن گروه‌های تکفیری و وهابیت از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۲۵۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 08 July 2016











 به گزارش تابناک کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی و خدشه‌دار کردن چهره اسلام ناب محمدی هستند، افزود: استکبار و صهیونیسم با توطئه ایادی خویش به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم خویش هستند که به وجود آمدن گروه‌های تکفیری و وهابیت از جمله این اقدامات است.
  امام جمعه کرمانشاه فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامتعارف نجومی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت:‌ دریافت حقوق‌های غیرقانونی حرام است و باید دستگاه‌های متولی و مسؤولان مربوطه به شدت با آن برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برخورد با این افراد را الزامی دانست و تأکید رهبر معظم انقلاب را در این زمینه مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ فرمایشات معظم‌له برخورد هرچه سریع‌تر با متخلفان را الزامی می‌کند.
وی با بیان اینکه مملکت ما بر اساس آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های انقلابی بنا نهاده شده و نباید زحمات مسؤولان و ارزش‌های انقلاب واسطه سوءاستفاده عده معدودی موجب لطمه به اعتماد عمومی شود، گفت: نعمت انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که به واسطه آن شاهد برقراری امنیت هستیم که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

علما،‌ وهابیت را دست‌پرورده استکبار و حاصل دلارهای رژیم آل سعود دانست و گفت:‌ فعالیت این گروه‌های تندرو که هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند تنها موجب برهم زدن اتحاد جهان اسلام و خدشه‌دار کردن چهره اسلام واقعی است.
 وی با تأکید بر اینکه همه مسلمانان باید اتحاد خویش را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری که بر اساس دوراندیشی است باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا شاهد شکوفایی بیش از پیش انقلاب اسلامی باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار