کد خبر: ۲۶۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 01 August 2016


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: تصویربرداری فیلم داستانی «ایمام» در کرمانشاه که از خرداد ماه آغاز شده بود در مراحل پایانی قرار دارد.
هوشنگ حسینی اظهار داشت: فیلم کوتاه «ایمام» به نویسندگی و کارگردانی محمود پیری و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان کرمانشاه که پیش تولید آن از خرداد ماه آغاز شد، هم‌اکنون مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: این فیلم به انتظارهای دختری برای دیدار با مقام معظم رهبری می‌پردازد، او که با پدربزرگش در روستای زرده زندگی می‌کند خانواده خود را در بمباران شیمیایی این روستا از دست داده و خود نیز دچار ناشنوایی و لالی شده است.
حسینی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ساختار متن فیلمنامه و انتخاب‌های صحیح عوامل اجرایی و داشتن مولفه‌های منطقه‌ای، این فیلم بتواند نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کند.
محمود پیری نویسندگی و کارگردانی، علی حسینی و هادی الوندی تصویربرداری و صدابرداری فیلم را بر عهده دارند و محمد کیانیان، شفیقه اسماعیلی، بهمن افراس، بهرام چت‌بر و مریم دلاوری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار