استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: مسیر بیستون-کرمانشاه که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته به یک مسیر گردشگری تبدیل می شود، یک مسیر خاص و بی نظیر برای گردشگری در کشور است.
کد خبر: ۲۷۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 15 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، اسدالله رازانی در جلسه بررسی اجرای طرح مجموعه گردشگری و تفریحی در نزدیکی روستای چالابه کرمانشاه (تنگه بزازخانه)، اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای این سایت توریستی و گردشگری در یکی از اماکن پرجاذبه کرمانشاه قرار دارد، هرگونه اقدامی برای تبدیل آن به مجموعه گردشگری و تفریحی باید با تدوین برنامه‌ای ویژه انجام شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تبدیل شدن مسیر بیستون -تاق بستان به منطقه گردشگری، از این مسیر به عنوان مسیری بی نظیر و خاص از لحاظ گردشگری در کشور نام برد و گفت: با توجه به اینکه اجرای این طرح یک موقعیت ممتاز و ویژه برای استان ایجاد می کند، لذا طرح گردشگری و تفریحی در این تنگه باید با توجه به این مسیر اجرایی و عملیاتی شود.

رازانی تاکید کرد: کارفرما اجرای این طرح باید مشخص شود و در جلسه کارگروه گردشگری طرح به دقت مورد بررسی قرار گیرد و شرح خدمات و پروژه هایی که قرار است در این طرح اجرایی شود با کارکارشناسی تمامی ابعاد آن مشخص گردد.

وی با توجه به بکر بودن منطقه اجرای طرح گفت: محل اجرای این طرح از لحاظ طبیعی بسیار زیبا است، لذا هرگونه برنامه ای برای آن باید به حفظ طبیعت منطقه کمک کند و تلاش شود تا تعداد پروژه ها کمتر اما منجر به زیبایی هر چه بیشتر این منطقه گردد.

مجتبی نیک کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز به سه مقوله هزینه، حفظ محیط زیست و ذائقه مردم در اجرای طرح های گردشگری اشاره کرد و گفت: مردم می خواهند برای تفریح به جایی بروند که با طبیعت بکر و بسیار زیبا روبرو شوند، لذا مجریان این طرح باید طوری برنامه ریزی کنند که حداقل مداخلات در طبیعت این تنگه صورت گیرد.

وی گفت: در اجرای این طرح باید ضوابط ساخت و ساز با توجه به موقعیت منطقه که دارای طبیعت بسیار زیبایی است مورد توجه قرار گیرد و اجرای طرح از همه لحاظ مورد بررسی قرار گیرد تا به محیطی دلنشین تر و زیباتر برای مردم تبدیل شود.

در این جلسه مجری طرح به ارائه گزارش پرداخت و گفت: در این طرح سعی داریم یک منطقه توریستی و تفریحی با داشتن امکانات مفرح و منطقه ای زیبا برای مردم در این تنگه ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار