شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات آسفالت هر روز و بطور روتین در معابری از شهر در حال انجام است گفت: اولویت آسفالت در سال 95 معابر فرعی حاشیه شهر می باشد.
کد خبر: ۲۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 30 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، مهندس آرش رضایی اظهار کرد: علاوه بر آسفالت معابر محلی مخصوصا محلاتی که به دلیل شرایط بدشان در اولویت آسفالت هستند، برای آنکه مشکلی برای تردد شهروندان در روز به وجود نیاید ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و شریانهای شهری که نیاز به ترمیم داشته باشند از ساعت 23 شب به بعد انجام می شود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح آسفالت محلات و کوچه ها با هماهنگی و اخذ مجوز از شورای اسلامی شهرو استانداری کرمانشاه برنامه ریزی و در حال اجرا است، افزود: برای انجام این طرحها، ازسوی شهرداری اولویت بندی شده و تلاش بر این است تا با ادامه دادن روکش آسفالت، کوچه و معابر شهر به شرایط مطلوب و قابل قبولی برسد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای روکش آسفالت مناطق دیگر را در مراحل بعدی اولویت در برنامه اجرایی خود داریم.

وی افزود: تاکنون حدود 620 هزار متر مربع بهسازی به رو تراش و ترمیم داشته ایم که شامل معابر حدفاصل بین میدان شهدا و امام خمینی (ره)، از میدان امام (ره) تا تقاطع امام حسین(ع)، از تقاطع امام حسین تا تقاطع ایثار و از تقاطع ولایت تا میدان سپاه، حدفاصل تقاطع جانبازان تا میدان رسالت و 180 هزارمتر مربع روکش آسفالت محلات و معابر شهـر از جمله شهرک مهدیه، فدک فاز یک و دو، جعفرآباد، بهار، شهرک شهرداری، شهرک جانبازان، شهرک نهالستان، کرناچی، بلوار شقایق شهرک پردیس، و 280هزار مترمربع آسفالت اساسی در معابر سطح شهر توسط سازمان عمران شهرداری انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارهای سالانه شهرداری بر پایه نیازهای اساسی مناطق از جمله آسفالت پیش بینی می شود، افزود: اولویت کاری این شهـرداری در بخش آسفـالت، توجه به منـاطق و محلات کمتـر توسعه یافتـه و حاشیه ای است.

وی پرداخت عوارض شهرداری را یکی از موارد تسریع آسفالت معابر محلات عنوان کرد و بیان داشت: توانمند سازی محلات حاشیه ای شهر در دستور کار این ارگان است از این رو شهروندان می توانند با پرداخت عوارض شهرداری ما را در تسریع آسفالت محلات یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار