استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: چه به صورت اسناد محرمانه و یا سری در جایی نمی توان یافت که توصیه به عدم بکارگیری جوانان اهل حق شده باشد.
کد خبر: ۲۹۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 04 September 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در دیدار با تعدادی از سران جامعه اهل حق شهرستان صحنه اظهار کرد: تحصیلات من در زمینه ادیان و عرفان است و به همین سبب با موضوع فرق و ادیان آشنایی کامل دارم و همچنین با فرهنگ قرآن و کلام و رفتار حضرت امیر (ع) نیز آشنایی دارم.

اسدالله رازانی با اشاره به تاکید قرآن مجید بر مشترکات افزود: قرآن ما را به مشترکات دعوت می کند و تاکید دارد بر آنها تکیه کنیم و باهم زندگی کنیم. یعنی هم تفاوت ها به رسمیت شناخته شود و هم مشترکات.

این مدیر ارشد با اشاره به برادری اهل حق، شیعه و اهل سنت گفت: استاندارد حکومت دینی را حضرت امیرالمومنین هم در عمل و هم در گفتار و نوشتار رعایت می فرمودند و به فرماندارانش می فرمایند اینها یا برادران دینی تو هستند و یا برادران خلقتی.

وی در خصوص مشکلات استخدام جوانان اهل حق در ادارات استان گفت: چه به صورت اسناد محرمانه و یا سری در جایی نمی توان یافت که توصیه به عدم بکارگیری جوانان اهل حق شده باشد. اگر مواردی وجود داشته قطعا از سوء رفتار برخی افراد و مسئولین بوده و سیاست نظام نبوده است و مطمئن باشید چیز نوشته شده ای مبنی بر اعمال تبعیض وجود ندارد.

رازانی ادامه داد: قول می دهم در سطح استان تا آنجا که ممکن است این دغدغه هارا رفع کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: بیکاری یک مشکل مهم در سطح کشور است و در استان نیز ما این مشکل را داریم که امیدواریم با تلاش های گسترده ای که در حال انجام است نرخ بیکاری استان کاهش پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار