فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه با اشاره به آغاز نخستین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در سوم مهر سال جاری گفت: از دانش آموزان و فرهنگیان کرمانشاهی می خواهیم در این طرح یاری رسان ما باشند.
کد خبر: ۲۹۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ فضل الله رنجبر روز سه شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش کرمانشاه که در سرسرای جلسات ناحیه دو آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد افزود: طرح سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مرحله اول این طرح از سوم تا 24 مهر به صورت اینترنتی است که دانش آموزان می توانند در این زمینه راهنمای والدین باشند.
رنجبر با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح از 25 مهر ماه ادامه داد: مرحله دوم تا 25 آبان ادامه دارد که این مرحله به صورت حضوری است بدین شکل که با مراجعه مامور به درب منازل، ثبت نام انجام می شود.وی اضافه کرد: چنانچه سرپرست خانوار در مرحله اول ثبت نام اینترنتی انجام داده در مراجعه حضوری تنها کد رهگیری را به ماموران نشان می دهند.
به گفته رنجبر، امسال نزدیک به 165 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان کرمانشاه مشغول به تحصیل می شوند که این ظرفیت مناسبی برای پیشبرد امور فرهنگی و اجتماعی جامعه می باشد.
فرماندار کرمانشاه در پایان از پیگیری برگزاری طرح استقبال از مهر در جلسات مربوطه خبر داد.در این جلسه که شهردار کرمانشاه نیز حضور داشت مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش کرمانشاه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار