مجری طرح بازاریابی اجتماعی؛
مجری طرح بازاریابی اجتماعی برنامه سما و سبا در استان کرمانشاه گفت: طرح سبا یک طرح کشوری است که از سال 91 آغاز شده و شهرستان روانسر پایلوت اجرای طرح سلامت بانوان ایرانی در استان است.
کد خبر: ۲۹۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛دکتر بهزاد کرمی متین روز پنجشنبه افزود: طرح سبا یا سلامت بانوان ایرانی جمعیت 35 تا 55 ساله بانوان را تحت پوشش قرار می دهد و در این طرح تمام آزمایش های لازم برای سلامت بانوان ایرانی پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: این طرح یکی از بهترین و بزرگترین طرح هایی است که در سطح کشور در ارتباط با زنان بین 35 تا 55 ساله که به خدمت بهداشتی بیشتری نیاز دارند به اجرا در می آید.
عضو هیات علمی دانشکده بهداشت استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این طرح این است که افراد بتوانند در سنین بالاتر و به ویژه در سن سالمندی زندگی سالم تر و مفیدتری داشته باشند.
کرمی متین با بیان اینکه روانسر از میان شهرستان های استان به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده تصریح کرد: خوشبختانه در روانسر بیش از انتظارات موفقیت حاصل شده و جلوتر از برنامه زمانبندی هستیم ولی شتاب دادن به این طرح و جامعیت بخشیدن بیشتر به آمارها می تواند ما را کمک کند تا هر چه سریع تر به پوشش کامل برسیم و بتوانیم یک جامعه سالم را تعریف کنیم.
وی اظهار داشت: بازایابی اجتماعی و سنجش اثرات روانشناختی وظیفه ای است که از سوی وزارتخانه و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان برای اجرای این طرح تعیین شده است که این طرح از سال 93 شروع شده و در سال 94 نیز جمع آوری اطلاعات صورت گرفته است.
مجری طرح بازاریابی اجتماعی برنامه سما (سلامت مردان ایرانی) و سبا استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با مداخلاتی که از ابتدای مهر ماه سالجاری برای بازاریابی اجتماعی طرح سبا شروع می شود زمینه برای ارایه خدمات بهتر برای افرادی که تاکنون مراجعه نکرده اند و یا هنوز دعوت نشده اند از نظر روانی و اجتماعی آماده سازی می شود تا جامعه هدف در اجرای طرح مشارکت و از خدمات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
کرمی متین افزود: ما به عنوان مجریان طرح بازاریابی اجتماعی در روانسر از روند خدمات ارایه شده وعملکردی که در شهرستان صورت گرفته بسیار راضی هستیم.وی ادامه داد: امیدواریم تا سه ماه آینده با مداخلاتی که صورت خواهد گرفت نتایج مطلوب تری به دست آید.
مجری  طرح بازاریابی بازاریابی اجتماعی برنامه سما و سبا در استان گفت: برای ارایه خدمات بیشتر و اجرای بهتر این طرح انتظار ما این است که علاوه بر حمایت هایی که دانشگاه علوم پزشکی انجام می هد حمایت های بیشتری از سوی وزارتخانه اعمال شود.
حسن طهماسبی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز گفت: از ابتدای سال 91 تاکنون 46 درصد جمعیت بانوان این شهرستان زیرپوشش طرح سبا قرار گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار