نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها و مدارس استان کرمانشاه با محوریت جوانان از ضروریات است.
کد خبر: ۲۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلابی اندیشیدن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سه خواسته مهم مقام معظم رهبری و رمز بقای جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و تمام اقشار جامعه باید برای رشد تفکر انقلابی در جامعه تلاش کنند، گفت: این تفکر انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران سبب ترس و واهمه آمریکا از جوانان این سرزمین شده است.
علما حفظ ارزش‌های برجسته انقلاب که عمده آن نسل جوان است را از سوی تمام مسئولان ضروری دانست و عنوان کرد: جوانان همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی امام خمینی(ره) و سرمایه‌های عظیم این مملکت معرفی شده‌اند و همان طوری که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی و دیدارهای خود ضرورت توجه به مسئله جوانان را به مسئولان مربوطه گوشزد کردند مسئولان نیز باید با پیروی از صحبت‌های مقام معظم رهبری توجه کافی را به مسئله جوانان داشته باشند.
وی با اشاره به ضرورت تشکیل حلقه‌های بصیرت از سوی مبلغان برای جوانان گفت: تشکیل حلقه‌ بصیرت روش بسیار مؤثری برای جذب جوانان است و مسئولان مربوطه باید خطوط اصلی و سیاست‌های مقام معظم رهبری را برای هدایت و ارشاد جوانان همواره مدنظر داشته باشند زیرا بیانات رهبری کارشناسی شده و قابل تأمل و اندیشه است و باید فرمایشات مقام عظمی ولایت را در متن کارهای خود قرار دهیم.
علما عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری و تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها و مدارس با محوریت جوانان را یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان مربوطه استانی دانست و اظهار کرد: ما در استان خواستار تعامل بیشتر مسئولان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی به منظور پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری هستیم.
وی افزود: همانطور که دشمنان انقلاب اسلامی دائما در حال طراحی نقشه علیه این نظام اسلامی هستند، ما نیز باید برای مقابله با این سیاست‌های خصمانه خود را به روز کنیم و بدین منظور تشکیل اتاق‌های فکر برای جوانان در مدارس و دانشگاه‌ها ضرورت اساسی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی شهدا دائره المعارف هستند، بیان کرد: شهیدان سرمایه‌های عظیم این مملکت هستند و با الگو گرفتن از شهدا قادر به انجام کارهای عظیمی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار