مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مطرح کرد
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس اشاره کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی این طرح مورد توجه جدی قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۹۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 20 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس، سلیمان محبی  اظهار داشت: فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان لباس مشخص هستند و در کرمانشاه به‌ راحتی می‌شود برای آموزش الگوهای لباس ایرانی اسلامی نکات لازم را به این حوزه ارائه کرد.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار شده است، تصریح کرد: نظارت لازم در این بخش انجام می‌شود و‌ تمام سعی ما این است که در این بخش کنترل لازم انجام بگیرد.
وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان آموزش و پرورش خبر داد و افزود: دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر نیز در راستای سالم‌سازی فضای مدارس و محیط‌های آموزشی انجام گرفته است.محبی با تاکید بر اینکه هماهنگی برای زیر پوشش در آوردن مدارس بالای 100 دانش‌آموز در طرح یادآوران امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است، بیان کرد: ارسال سی‌‌دی آموزشی به مدارس برای مربیان، نصب بنر و پلاکارد با محوریت شعارهای فرهنگی در محیط‌های علمی انجام پذیرفته است.
این مسؤول با بیان اینکه تعامل خوبی با سایر نهادها برای اجرای برنامه‌های مختلف در راستای آموزش دانش‌آموزان برقرار شده است، گفت: چاپ کتاب‌هایی با موضوع امر و نهی دینی برای کودکان پیش‌دبستانی انجام شده است.
*دانش‌آموزان در مدارس کرمانشاه لباس‌های یکسان می‌پوشند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هماهنگی با تولیدکنندگان لباس برای تولید لباس‌های مناسب برای دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات انجام گرفته دانست و متذکر شد: دانش‌آموزان در مدارس لباس‌های یکسان می‌پوشند.
وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی و خطرات و انحرافات ناشی از استفاده نادرست از اینترنت و ابزار ارتباطی، خاطرنشان کرد: طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس یکی از اقداماتی است که مورد توجه جدی قرار دارد تا شاهد کاهش آسیب‌های این بخش باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار