رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه:
رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه گفت: تعداد سالمندان در جمعیت شهری کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری که هفت و دو دهم درصد می باشد، بیشتر است.
کد خبر: ۲۹۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 20 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، کرمعلی زارعی  در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته تکریم سالمندان که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد؛ به بخش هایی از ابلاغیه سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و تکریم سالمندان اشاره کرد.
وی گفت: طبق آمار مربوط به سرشماری سال 95 و مرکز بهداشت هم اکنون از جمعیت شهری 940 هزار و 508 نفری شهرستان کرمانشاه، 75 هزار و 753 نفر سالمند هستند که معادل هشت درصد است. 
به گفته زارعی، در روستاها از جمعیت 128 هزار و 420 نفری شهرستان کرمانشاه به میزان 13 هزار و 506 نفر سالمند وجود دارد که معادل 10 درصد می باشد.
وی به تشکیل مستمر شورای سالمندان شهرستان با دبیری اداره بهزیستی تاکید کرد.در ادامه مسوولان مرکز بهداشت، بهزیستی، هلال احمر و صندوق بازنشستگی کرمانشاه به ارایه گزارش و برنامه های پیشنهادی خود در این زمینه پرداختند و خواستار تشکیل کمیته های مشترک با سایر ادارات برای جلب همکاری برون بخشی شدند.
هم اکنون 151 مرکز بهداشت روستایی و سه مرکز اختصاصی دولتی در شهر کرمانشاه برای ارایه خدمات به سالمندان اقدام می کنند که سایر مراکز غیردولتی در کنار آن مشغول به فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار