استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد، گفت: باید با مشکلات مردم مسؤولانه برخورد کرد و برای رفع آن گام برداشت.
کد خبر: ۳۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی ظهر امروز در نشست با فرمانداران استان کرمانشاه که به منظور بررسی وضعیت پرو‌ژ‌ه‌های آبرسانی، کشاورزی و راه برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان‌های استان کرمانشاه در خصوص اختصاصات اعتبارات حوزه آب متفاوت عمل شده، لذا باید وحدت‌ رویه در این زمینه رعایت شود.

وی با بیان اینکه مناطق استان را نباید همراه با مشکلاتی که دارند رها کنیم، گفت: باید اعتبارات موجود برای پروژه‌های آبرسانی بررسی شود تا مشخص کنیم که این مقدار اعتبارات کافی است یا دستور کار خوب و موثری ارائه شود.

استاندار کرمانشاه به رسیدگی سریع به مشکل آب هرسین تأکید و بیان کرد: احتمالاً با شروع بارندگی دوباره شاهد کدورت آب شهرستان هرسین هستیم، لذا این مشکل باید تا پایان دی‌ماه حل شود.


رازانی در این نشست مشکلات مناطق را با توجه به اینکه، حتی اگر مشکل چند خانوار در آن منطقه حل و فصل شود را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت نمی‌تواند پاسخگوی مشکل مردم نباشد و با هر کس که برای مردم کوچک‌ترین مشکلی ایجاد کند باید مسؤولانه برخورد کرد.

گفتنی است، فرمانداران و مدیران‌کل مربوطه در این نشست در حضور استاندار کرمانشاه گزارش‌ها و توضیحاتی را در مورد میزان و نحوه پیشرفت پروژه‌های در حوزه آبرسانی، کشاورزی و راه ارائه دادند و همچنین راهکار‌هایی برای رفع مشکلات پروژ‌ه‌ها و تخصیص اعتبارات نیز در این جلسه از سوی اسدالله رازانی بیان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار