استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: تامین اعتبارات سفر رییس جمهوری به کرمانشاه در سال 95 قطعی است و از نظر تامین اعتبار پروژه ها مشکلی نداریم.
کد خبر: ۳۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ روابط عمومی استانداری روز پنجشنبه به نقل از اسدالله رازانی در نشست با فرمانداران شهرستان های استان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: در این جلسه پیش از اینکه به دنبال تصویب موضوعی باشیم به دنبال ایجاد ارتباط متقابل بین فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی هستیم تا با طرح مشکلات در این جلسه بتوانیم کنترل و نظارت دوجانبه ای انجام دهیم. 
وی افزود: با این مشی مهمترین مشکلات و مسایل مشخص و بررسی می شود تا بتوانیم بهترین تدابیر را برای رفع معضلات استان اتخاذ کنیم.
رازانی با تاکید براینکه ما باید همراه مردم باشیم و مشکلات مردم را مشکلات خودمان بدانیم؛ افزود: اگر کسی برای مردم مشکلی درست کرده باید از وی بازخواست کرد و با فرد متخلف برخورد کرد تا مشکل مردم رفع شود.
وی افزود: مسایل روزمره مردم خیلی مهم است و این برای ما یک اصل است، همانطور که ایجاد اشتغال و توسعه مهم است مسایل روزمره مردم هم اهمیت دارند. 
رازانی در بخشی از سخنان خود به تکمیل چند پروژه در پایان سال مالی جاری اشاره کرد و گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان، جاده اسلام آبادغرب به حمیل و مسیر راه کربلا به قصرشیرین چهار بانده خواهد شد و نیز کمربندی غربی کرمانشاه به طول 23 کیلومتر تا پایان آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین افزود: 15 کیلومتر از مسیر کرمانشاه به کامیاران نیز در سال آینده چهار بانده می شود.
در ادامه این جلسه فرمانداران استان کرمانشاه به بیان مسایل کاری حوزه شهرستان خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار