استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساماندهی مشکل آب شهرستان هرسین در سفر رئیس‌جمهور اختصاص یافته که تاکنون وصول نشده است.
کد خبر: ۳۱۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، اسدالله رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مشکلات شهرستان‌های کرمانشاه در جلسات کارشناسی با حضور مدیران کل و فرمانداران استان، اظهار داشت: الزامات قانونی در خصوص تخصیص 10 درصدی بودجه استان به بخش آب‌رسانی روستایی در دستور کار داریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی فرمانداران اعتبارات بیشتر و برخی اعتبارات کمتری به این بخش اختصاص داده‌اند، ادامه داد: باید وحدت رویه در این زمینه برقرار شود و اگر نیازی براساس بررسی‌های کارشناسی وجود داشته باشد، اعتبارات بیشتر به این بخش اختصاص می‌دهیم.

وی یکی از مشکلات شهر کرمانشاه را در زمینه مهار آب‌های سطحی بیان کرد و ادامه داد: باید معاونت عمرانی و دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه نشستی داشته باشند و پیش‌بینی‌های لازم را برای این مشکل قبل از شروع بارندگی‌ها انجام دهند.

رازانی با اشاره به مشکل آب شهرستان هرسین در بارندگی‌های سال گذشته و به‌وجود آمدن کدورت آب این منطقه، اظهار داشت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای سامان‌دهی این مشکل در سفر رئیس‌جمهور اختصاص یافته که تاکنون وصول نشده است.

مدیر ارشد دولت یازدهم در استان کرمانشاه از نصب فیلتراسیون جدید در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام باید تا پایان دی‌ماه سال‌جاری براساس یک برنامه زمان‌بندی و مشخص شده برای حفظ سلامت آب انجام شود.

رازانی با اشاره به تأمین آب آشامیدنی سالم برای شهرستان‌های استان کرمانشاه و بررسی مشکلات راه‌ها و محورهای مواصلاتی این استان، عنوان کرد: تعریض راه‌های اصلی و بهسازی جاده‌های استان کرمانشاه طبق تصمیم‌گیری مجموعه مدیریتی استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار کرمانشاه به مردم استان وعده داد تا پایان سال مالی امسال(پایان تیر‌ماه) محورهای مواصلاتی حمیل به ایلام و سرپل‌ذهاب به قصرشیرین به بهره‌برداری برسد و کمربندی شرقی شهر کرمانشاه و چهاربانده شدن مسیر کامیاران نیز انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار