استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه همکاری مردم در خصوص سرشماری نفوس و مسکن را الزامی عنوان کرد و گفت: مردم در مورد محرمانه بودن اطلاعات جمع‌آوری شده اطمینان کامل داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 16 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،اسدالله رازانی امروز در خصوص سرشماری نفوس و مسکن که در حال اجراست، اظهار داشت: این اقدام مهم آغاز شده است و شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت سرشماری برای ثبت اطلاعات لازم و دریافت کد مربوطه اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان پس از ثبت اطلاعات در سایت سرشماری کد مربوطه را دریافت کرده و در مرحله دوم به ماموران سرشماری تحویل می‌دهند، گفت: ثبت‌نام اینترنتی موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

رازانی با مهم خواندن مقوله سرشماری و جمع‌آوری اطلاعات و آمار در بخش‌های مختلف و اثرگذاری آن بر روی برنامه‌ریزی و تصمیمات مسؤولان کشور، متذکر شد: فرآیند استفاده از اطلاعات سرشماری توسط بخش‌های مختلف مدیریتی انجام می‌شود.

استاندار کرمانشاه اطلاعات جمع‌آوری شده را کاملا محرمانه دانست و بیان کرد: مردم در مورد محرمانه بودن اطلاعات خود اطمینان کامل داشته باشند.

این مسؤول تاکید مقام معظم رهبری در مورد لزوم مشارکت مردم در فرآیند سرشماری نفوس مسکن، جمع‌آوری اطلاعات و آمار را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: رئیس‌جمهور نیز در این زمینه تاکیدات لازم را بیان کرده است و این اقدام اطلاعات وضع موجود را در اختیار قرار ‌می‌دهد.

رازانی یادآور شد: همکاری مردم در این راستا الزامی است و موجب انجام دقیق و صحیح فرآیند سرشماری و آمارگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار