در سومین همایش ملی روز روستا و عشایر؛
اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه در بین ۶ استاندار منتخب عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 24 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ در دومین روز از برگزاری «سومین همایش ملی روز روستا و عشایر» که به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر رازانی –استاندار کرمانشاه- به همراه ۵ استاندار دیگر به عنوان استاندار برگزیده در عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی انتخاب شد و لوح تقدیر خود را از دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور دریافت کرد.

گفتنی است این مراسم قرار بود که در ۱۵ مهرماه و مصادف با روز روستا برگزار شود، اما به خاطر حضور دکتر روحانی -رئیس جمهور - در سفر کاری خارج از کشور، به روزهای اول و دوم آبان موکول شده بود.

روستاها بستری تاریخی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم  و در مصاحبه با روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، بر نقش روستاها در فرآیند توسعه اشاره کرد و افزود: توسعه باید قطعا از روستاها آغاز شود، چرا که روستا خود یک نهاد تولیدی سازمان یافته و منسجم است.

رازانی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر به توسعه روستایی خاطرنشان کرد: روستاها بستری تاریخی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند که متأسفانه به عنوان نهادهای تولیدی مورد غفلت قرار گرفته اند و اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی آن محقق شود باید توسعه روستایی را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار