معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی به نام محمدرضا مشیری که مدیرعامل «مکتب گلیم و گبه و فرش کرمانشاهان» است شب گذشته در منزل شخصی خود و در هنگام انتقال 2 هزار میلیارد ریال از پولهای مردم که در شرکت وی با وعده های سود 40 تا 70 درصدی سرمایه گذاری کرده بودند، توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۳۲۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 31 October 2016


 

به گزارش تابناک، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی به نام محمدرضا مشیری که مدیرعامل «مکتب گلیم و گبه و فرش کرمانشاهان» است شب گذشته در منزل شخصی خود و در هنگام انتقال 2 هزار میلیارد ریال از پولهای مردم که در شرکت وی با وعده های سود 40 تا 70 درصدی سرمایه گذاری کرده بودند، توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شد.
سرهنگ محمدرضا آمویی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در این شرکت بالا بوده افزود:  سرمایه های مردم محفوظ است و تلاش می شود در اسرع وقت به دست صاحبان خود برسد.
محمدرضا عدالت خواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه هم اظهار داشت: تضمین های این واحدهای به ظاهر اقتصادی ضمانتهای محکم و اطمینان بخشی نیست که سرمایه گذار را به امنیت خاطر برای سرمایه گذاری اش برساند و مردم باید بدانند دادن پول به اشخاصی با هدف دریافت سود بدون شفافیت که منطبق با موازین شرعی نیست اساسا ممنوع و خلاف قانون است.
لازم به ذکر است از شب گذشته تا کنون بسیاری از مالباختگان در مقابل دفاتر متعلق به این شرکت در شهر کرمانشاه تجمع کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
سلام به نظر من این همه سر و صدایی که دولت و مراجع دولتی راه انداخته اند فقط به خاطر این است که این شخص که در شهر کرمانشاه و تمام روستاهای اطراف آن ایجاد شغل و اشتغال زایی کرده بود باعث شده بود که مردم پولهایشان را از بانکهای دولتی خارج کرده و به حساب ایشان بریزند وگرنه فکر نمی کنم این مسائلی که برای او ساخته اند درست باشد چرا که تاکنون کسی از دست او شاکی نبوده و نیست و ای تفکرات و تخیلات را خود دولت و مراجع دولتی برای مردم ایجاد کرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار