سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خبر داد
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از احداث کمربند عبوری در گرداگرد شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسیر یک جاده بدون چراغ قرمز و ترافیک برای تردد کامیون‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 06 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام رضا زین‌الدین امروز با اشاره به اینکه شهردار کرمانشاه براساس یک برنامه مدون و کارشناسی و متشکل از نظرات نخبگان، نوعی از مدیریت جدید شهری را پایه‌ریزی کرده است، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز برنامه‌های شهردار را با یک بررسی دقیق و علمی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

وی با اعلام رضایت از رویکرد برنامه‌های شهردار کرمانشاه و ابراز رضایت نسبت به اثربخش بودن آن در جنبه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه موظف به بررسی و نظارت بر عملکرد شهرداری است و شهردار با اختیار کامل در حال اجرای برنامه‌های کاری خویش است.

زین‌الدین توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به شهروندان را لازمه کار و از وظایف اصلی مدیریت شهری بیان کرد و گفت: تمام تلاش خویش را برای تعامل سازنده با شهردار و پیشرفت امور مربوط به توسعه شهری به‌کار بگیریم و جبران برخی حواشی و موضوعات نیازمند کار مضاعف و هم‌دلی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تصریح بر اینکه یک کمربند عبوری در گرداگرد شهر کرمانشاه به‌عنوان یک طرح کاربردی کشیده می‌شود، افزود: این مسیر یک جاده بدون چراغ قرمز و ترافیک خواهد بود که رانندگان از هر نقطه وارد شهر کرمانشاه شوند، می‌توانند بدون عبور از مسیرها و محورهای داخل شهر به مسیر خود ادامه داده و از شهر خارج شوند.

وی این طرح را بسیار مفید و موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی برشمرد که برای رانندگان کامیون، ترانزیت و حتی حمل و نقل عمومی خارج از شهر می‌تواند یک مسیر مناسب ایجاد کند تا بدون عبور از خیابان و مسیرهای دارای ترافیک، به مسیر خود ادامه بدهند.

این مسؤول تهیه نقشه جی.پی.اس شهر کرمانشاه، تاکید بر مسجدمحوری در اقدامات فرهنگی،‌ ارتقای سطح درآمد شهرداری از طریق جذب مشارکت بخش خصوصی، توانمندسازی نیروی انسانی و سازمان‌های شهرداری، توسعه زیرساخت‌های شهری، استفاده از نظرات افراد صاحب‌نظر و ایجاد نشاط در شهر را از مهم‌ترین اهداف چشم‌انداز برنامه‌های شهردار کرمانشاه اعلام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه وجود آرامش، هم‌دلی، روحیه تلاش و پشتکار در تمام مدیران و کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر را لازمه تحقق برنامه‌های یاد شده دانست و خاطرنشان کرد: توسعه شهر کرمانشاه موجب ایجاد رضایت عمومی خواهد شد، لذا همه باید در حد توان خویش سهم خویش را در ساخت شهری آباد به‌عنوان یک شهروند به انجام برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار