کرمانشاه- معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید ۴۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،علی یوسفی راد در خصوص بازدیدهای صورت گرفته از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان کرمانشاه  در قالب کاروان های راهیان نور گفت:  هم اکنون اردوگاه توحید ما، از ظرفیت بالایی برای اسکان برخوردار است و همزمان با اسکان زائران اربعین حسینی، بخشی از آن نیز به کاروان های راهیان نور اختصاص داده شده است.

وی افزود: هم اکنون مردم عزیز کشورمان در قالب اردوهای راهیان نور، از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان کرمانشاه بازدید به عمل می آورند.

معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اعزام کاروان های راهیان نور از استان هایی چون تهران بزرگ، همدان، گلستان و گیلان به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: استان های مذکور در بخش اعزام دانش آموزان در قالب طرح آمادگی دفاعی، تعداد زیادی از افراد را به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کرده اند.

یوسفی راد، از بازدید  ۴۰۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان کرمانشاه خبر داد گفت: این تعداد از ابتدای امسال تاکنون هم به صورت مردمی و خودجوش و هم به صورت سازماندهی و کاروانی از این مناطق بازدید به عمل آورده اند.

وی هم چنین از اعزام کاروان های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این اعزام ها از بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.

معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در این مرحله از اعزام ها که از بهمن ماه آغاز می شود، کاروان های راهیان نور دانش آموزی اعزام خواهند شد و اوایل اسفند نیز اعزام دانشجویان را در دستور داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار