رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه مطرح کرد
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در خصوص چگونگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، گفت: تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده نظامی به اقتصادی به عنوان اولویت نخست این استان پیشنهاد شده است.
کد خبر: ۳۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 15 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، سازمان بسیج سازندگی با همکاری معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پس از تشکیل تیم اندیشه ورزی اقتصاد مقاومتی و احصای نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی به این جمع‌بندی رسید که می‌تواند اقدامات مفید و مؤثری را در راستای تدابیر مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا در راستای اقتصاد مقاومتی به انجام رساند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در این راستا اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ذهنی ما در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شد، چگونگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای بسیجیان استان کرمانشاه بود.

منصور فتاحی ادامه داد: از این رو، موضوع «راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و تداوم اشتغال برای بسیجیان» به‌عنوان یک نیاز دانشی در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اندیشه‌ورزی در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح شد و با دستور سردار بهمن ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به‌عنوان یک مسئله تصویب و به کانون اندیشه‌ورزی ابلاغ شد.

این مسؤول افزود: کانون اندیشه‌ورزی نیز پس از تبیین مسئله و بیان اهمیت و ضرورت آن، موضوع را به سازمان بسیج سازندگی ابلاغ کرد تا مسئله در فرایند اندیشه‌ورزی قرار گیرد و با اخذ نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه، راهکارهای محقق کردن مسئله بررسی و اعلام‌نظر شود.

وی با بیان اینکه تیم اندیشه‌ورزی سازمان بسیج سازندگی استان با عنوان تیم اقتصاد مقاومتی موضوع را در دستور کار قرار داد، یادآور شد: پس از برگزاری جلسه‌های متعدد اندیشه‌ورزی با حضور متخصصان و کارشناسان با موضوعات، انتقال دانش و تجربه، تبیین اندیشه‌های ولایت، راهکار و پیشنهاداتی ارائه شد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در پایان گفت: تیم مذکور به این نتیجه رسید که علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله، همکاری و تعامل با ارگان‌های مربوطه، دریافت تسهیلات سهل‌الوصول از بانک‌ها و مؤسسات مالی، شناسایی ظرفیت‌های قابل ترمیم و بلااستفاده سپاه استان و تغییر کاربری آن‌ها از نظامی به اقتصادی به‌عنوان اولویت نخست پیشنهادات باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار