مسؤول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی کرمانشاه:
مسؤول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام اربعین جمعیت هلال‌احمر با بیش از 40 تیم عملیاتی آماده است، گفت: 200 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این ایام آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۳۲۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 15 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد‌رضا امیریان امروز اظهار داشت: جمعیت هلال احمر  مسؤولیت کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی را در استان برعهده گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت امدادی استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده هر 15 کیلومتر از نقطه ورودی تا خروجی استان دستگاه‌های امدادی، پلیس‌راه، اورژانس، هلال احمر و... آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

این مسؤول با بیان اینکه در این ایام جمعیت هلال‌احمر با بیش از 40 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات است، ادامه داد: از شرق تا غرب استان بیش از 15 پایگاه ثابت و سیار در استان مستقر است و آمادگی کامل در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی را دارند.

مسؤول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی به حضور فعال 200 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این ایام اشاره و بیان کرد: شماره تلفن‌های 110 پلیس، 115 اورژانس، 112 جمعیت هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی، درخواست کمک و مساعدت به زوار عتبات عالیات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار