معاون امور عمرانی استانداری نیز از انجام اقدامات لازم برای کاشت 15 هزار اصل نهال در مسیر بیستون به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مجتبی نیک کردار گفت: برنامه ریزی های لازم برای کاشت این تعداد اصل نهال صورت گرفته و بزودی 15 هزار اصل نهال با همکاری و مشارکت مردم به یاد 10 هزار شهید والامقام استان کرمانشاه کاشته خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیر به صورت رفت و برگشت زیرسازی های لازم جهت تسطیح اراضی انجام شده و در این مسیر علاوه بر کاشت درخت به صورت جنگلکاری و انبوه، مجتمع های رفاهی، خدماتی گردشگری و همچنین فضای سبز با جذابیت خاص و پارک ها در این مسیر احداث خواهد شد و برای روان سازی ترافیک و جلوگیری از مشکل تردد تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: در مسیر بیستون به کرمانشاه در رفت و برگشت، مکان ها و جزیره هایی مشخص شده اند و در این مکان ها اقدامات لازم برای کاشت درخت و جنگلکاری صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استانداری گفت: تاکنون 35 هکتار برای شروع عملیات اجرایی در قالب طرح کریدور گردشگری در مسیر مشخص شده که در حریم قرار ندارند و با توجه به برنامه ریزی های در حال انجام برای اقدام در حریم و رایزنی دستگاه های مسئول در این زمینه، اراضی قابل کاشت برای نهال درخت و جنگلکاری به بیش از 100 هکتار افزایش خواهد یافت.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و عملاً کار شده است و با اجرای این طرح مسیر بیستون به کرمانشاه به منظری زیبا که دید هر رهگذری را به خود جلب کند، تبدیل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار