مشاورعالی استاندار کرمانشاه، با تاکید بر آرامش بخش بودن طنین و نوای اذان، خواستار پخش اذان ظهر و عصر از تمامی ادارات سطح استان شد.
کد خبر: ۳۳۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، جعفر همتی روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی اقامه نماز کرمانشاه که با موضوع 'نماز و کاهش آسیب های اجتماعی' در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برپایی نماز اول وقت به صورت جماعت نیز موضوع دیگری است که باید مورد نظر ادارات استان باشد.
وی همچنین به نمازخانه های ادارات استان اشاره کرد و گفت: مکان نمازخانه باید در بهترین جای ادارات ما باشد تا دسترسی برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع راحت باشد.
همتی، همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی نماز جماعت با حضور یک فرد روحانی انجام بگیرد.
مشاورعالی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تمامی ادارات استان نمازخانه خواهران نیز باید دایر و شرایط مناسبی برای ادای این فریضه داشته باشد.
وی ادامه داد: در عین حال که باید به نماز اول وقت در ادارات اهتمام ورزید این مطلب نیز باید مورد توجه باشد که نماز ظهر و عصر بیش از 20 دقیقه به درازا نکشد تا حقوق ارباب رجوع نیز حفظ شود.
همتی همچنین ادارات استان را از برگزاری سخنرانی های طولانی بین دو نماز و یا پس از اقامه آن برحذر داشت و گفت: اگر جلسه سخنرانی قرار است ترتیب داده شود بهتر است یک بار در هفته و کمتر از 30 دقیقه باشد.
در پایان این مراسم، انگشتری رهبر معظم انقلاب از سوی مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز کشور و استاندار کرمانشاه به آیت الله علما به پاس تلاش وی در راستای ترویج نماز در مدارس استان اهدا شد.
تقدیر از مدیران دستگاه های برتر در بحث ترویج نماز یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در پایان این مراسم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار