بارندگی شدید 24 ساعت گذشته که همچنان نیز در برخی مناطق استان کرمانشاه به تناوب ادامه دارد، به برخی زیرساخت های گیلانغرب خسارت زد.
کد خبر: ۳۳۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 02 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلانغرب روز جمعه گفت: بارندگی شدید پنجشنبه در چهار نقطه از محور گیلانغرب به سرپل ذهاب در دهستان دیره به علت ریزش کوه موجب مسدود شدن این جاده شد.
عبدالستار فتاحی بیان کرد: با تلاش گروه های راهداری بخشی از این مسیر اکنون بازگشایی شده و تردد خودروها از یک لاین این مسیر صورت می گیرد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلانغرب با بیان اینکه گروه های راهداری گیلانغرب هم اکنون مشغول بازگشایی نقاط مسدود شده هستند، اظهار کرد که وزش شدید باد و بارش شب گذشته همچنین بخشی از دیوار راهدارخانه قلاجه را تخریب کرد و موجب سقوط یک دستگاه کانتینر امدادی شد.
43 نیروی راهداری با 25 دستگاه ماشین سبک و سنگین در جاده های ارتباطی شهرستان گیلانغرب مشغول فعالیتند.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلانغرب نیز گفت: بارندگی شدید پنجشنبه شب باعث ایجاد نوسان برق در دهستان حیدریه و ایجاد اختلال در ایستگاه های پمپاژ آب شد.
باقر اکبرنژاد به خبرنگار ایرنا گفت که به علت بازندگی شدید و خسارت به برخی زیرساخت ها، هم اکنون آب آشامیدنی 20 روستای دهستان حیدریه قطع شده است.
وی افزود: گروه های امدادی شرکت آب و فاضلاب روستایی برای رفع مشکل آب آشامیدنی در منطقه حضور یافته اند و تلاش می شود تا عصر امروز مشکل قطعی آب این روستاها رفع شود.
از روز گذشته (پنجشنبه) تاکنون 35 میلیمتر باران در گیلانغرب بارید که طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه این سامانه بارشی تا بعد ازظهر امروز (جمعه) از جو منطقه خارج می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار