نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمن؛ ایستادگی و با آن مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،آیت الله امان نریمانی روز سه شنبه اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال لطمه زدن به ما به واسطه تهاجم فرهنگی است.
وی با بیان اینکه دشمنان لحظه ای از فکر لطمه زدن به ما غافل نمی شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب مدت ها قبل مساله شبیخون فرهنگی را مطرح و بر مقابله با آن تاکید کردند.
این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر زمانی که رهبری در رابطه با شبیخون فرهنگی هشدار دادند با آن مقابله می کردیم وضعیتی بهتر از امروز داشتیم.
آیت الله نریمانی با بیان اینکه برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن باید از ارزش ها حفاظت کرد، گفت: تمام افراد جامعه به ویژه خانواده ها باید از ارزش ها حفاظت و آن ها را ترویج کنند.
وی افزود: راه ترویج هم آموزش علمی، فرهنگی از طریق تقویت اعتقادات و احکام نورانی اسلام است. 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دولت ها باید در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برنامه ریزی کرده و ضد ارزش ها را از راه تفهیم علمی زیان های آنها سرکوب کنند
نریمانی یادآور شد: در این راستا باید با استفاده از همه شیوه های صحیح آموزش و بکارگیری تمام ابزارهای پیشرفته تعلیم و تربیت از جمله رسانه‌ها و مطبوعات و صدا و سیما با تاکید بر هماهنگی خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها با ابزارهای مذکور اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار