استاندار کرمانشاه دولت تدبیر و امید را برآمده از دانایی و خردمندی مردم ایران دانست و گفت: دکتر روحانی با 30 سال تجربه مدیریتی در رده های مختلف در کشور و براساس برنامه و مدیریت ممتاز خود توانست کشور را به ریل توسعه باز گرداند.
کد خبر: ۳۳۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز سه شنبه به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در مراسم تجلیل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در سرسرای اجتماعات علامه امینی این دانشگاه افزود: دکتر روحانی براساس برنامه توانست مسیر پیشرفت و رو به رشد دولت آقای هاشمی و دولت اصلاحات را دنبال کند و اکنون کشور به خوبی در مسیر توسعه قرار گرفته است.
او گفت: دو دوره دولت قبل که کشور در آن رشدی نداشت امروز هیچ مدافعی ندارد.
او از همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان خواست در شرایط فعلی که همه شرایط برای رشد و پیشرفت کشور فراهم است، کمک کنند تا توسعه زودتر شکل بگیرد.
او با اشاره به اینکه ملت ایران چهار سال قبل به دولتی که بتواند برای اداره کشور برنامه داشته باشد، رای دادند و دکتر روحانی توانست با پشتوانه رای مردم بخشی از مشکلات ملت و کشور را برطرف کند.
او به اولویت بندی مسایل و مشکلات کشور توسط دکتر روحانی در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف پرونده هسته ای یکی از برنامه های دکتر روحانی بود که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تیم مذاکره کننده متخصص، انجام شد و امروز و در ادامه رسیدگی به اولویت های مردم، رفع مسایل و مشکلات اقتصادی کشور در اولویت قرار دارد.
استاندار کرمانشاه دولت تدبیر و امید را برآمده از دانایی و خردمندی مردم ایران دانست و گفت: دکتر روحانی تجارب 30 ساله مدیریتی خود در سطوح مختلف را به همراه دارد و امروز در مقام رییس جمهوری با پشتوانه مردم و براساس برنامه، کشور را اداره می کند.
او با بیان اینکه دکتر روحانی کشور را در مسیر خوبی قرار داده و امروز راه دولت های سازندگی و اصلاحات را طی می کند، افزود: امروز همه شرایط برای پیمودن مسیر رشد و توسعه کشور فراهم است و همه اقشار مردم و به ویژه دانشجویان نیز باید در این راه دولت را کمک کنند.
رازانی به رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور را از دیگر اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دکتر روحانی هر هفته 2 جلسه با حضور وزرای حوزه اقتصادی و کارشناسان مربوطه به منظور اتخاذ تدابیر لازم به منظور رفع مشکلات اقتصادی کشور برگزار می کند.

** آیت الله هاشمی تاثیرگذارترین فرد در سرنوشت کشور است
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: وقتی تصاویر آیت الله هاشمی رفسنجانی را می بینیم بی انصافی است که در مورد خدمات ارزشمند او در قبل و بعد از انقلاب یادی نکنیم.
رازانی از آیت الله هاشمی به عنوان تاثیرگذارترین فرد در سرنوشت کشور و جامعه بعد از انقلاب نام برد و افزود: یکی از اقدام های ارزشمند او تاسیس نهاد با ارزش دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در دوران مدیریتی خدمات بسیار با ارزشی به انقلاب و کشور ارایه کردند و باید از او یاد کنیم.

** دانشجویان مطالبه گر باشند
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به تاریخچه جنبش های دانشجویی در ایران اشاره کرد و گفت: دانشجویان در آذر ماه سال 32 علیه استبداد، ظلم و ستم حکومت حاکم برخواستند و این سرآغازی بر فعالیت های دانشجویان برای رسیدن به عدالت و حق خواهی بود.
رازانی با گرامیداشت یاد و نام تمام شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجو افزود: دانشجویان جزو شاداب ترین و زنده ترین اقشار جامعه هستند و همواره باید برای ایفای نقش در سطح جامعه آمادگی داشته باشند.
او یکی از نقش های دانشجویان را نظارت بر عملکرد مسوولان و نقد قدرت دانست و گفت: براساس اصول دین مبین اسلام نقد در قالب امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید قرار گرفته و از این رو همواره در جهت اصلاح همه باید مورد نظارت و نقد قرار گیرند.
او گفت: اگر جامعه نظارت همگانی و امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد جامعه به هدر می رود و از این رو بهترین قشر برای نظارت بر جامعه دانشجویان هستند.

** دانشجویان به سلاح علم و اطلاعات مجهز شوند
استاندار کرمانشاه به رشد فناوری و اطلاعات در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: جهان امروز کوچک شده و به یک دهکده تبدیل گردیده و برای اینکه از علم و فناوری روز عقب نمانیم باید خود را به فناوری روز مجهز کنیم.
رازانی از نهادهای آموزشی به خصوص دانشگاه ها خواست برای خود برنامه و چشم انداز ترسیم کنند و تاکید کرد باید دانشجویانی در طراز جهانی تربیت کنیم که بتوانند علم و فناوری روز دنیا را بیاموزند و در راه توسعه و پیشرفت کشور از آن بهره ببرند.
در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.
دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با 9 مرکز و واحد در استان کرمانشاه 33 هزار دانشجو دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار