مشاور ارشد استاندار کرمانشاه:
مشاور ارشد استاندار کرمانشاه، با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی گفت: توهین به مقدسات شیعه و سنی گناهی نابخشودنی است و باعث ایجاد اختلاف در جامعه می شود.
کد خبر: ۳۴۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، جعفر همتی روز سه شنبه در همایش تجلیل از داوطلبان هلال احمر استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی شهید آوینی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در خطرها با هم متحد هستند و در شرایط سخت با یکدیگر بسیج خواهند شد.
وی با اشاره به اتحاد خوبی که بین مذاهب مختلف در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: در استان کرمانشاه ادیان مختلف بدون کوچکترین مشکلی در کنار هم به خوبی زندگی می کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود فعالیت در هلال احمر را کاری ارزشمند دانست و افزود: کار برای هلال احمر افتخار بزرگ است و جوانان فعال در این عرصه جز جهادگران محسوب می شوند.
مشاور استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای هلال احمر برای رویارویی با تمام مشکلات پیش قدم هستند، گفت: فعالیت ها و حضور هلال احمر یک دلگرمی برای مردم ایران محسوب می شود.
رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه، فعالیت های هلال احمر در ایام تردد زائران اربعین حسینی را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: هلال احمر در ایام اربعین حضوری پررنگ داشت و به زائران خدمات ارزنده ای ارایه کرد.
همتی، اعضای هلال احمر را افرادی پرتلاش خطاب کرد و ادامه داد: اعضای هلال احمر معمولا در شرایطی دست به فعالیت می زنند که برای عموم مردم قابل تحمل نیست.
وی عنوان کرد: اعضای هلال احمر از جمله افرادی هستند که کمترین توقع را دارند و با تمام وجود برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار