مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز به‌صورت همزمان در شهرستان‌های تابع استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 11 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مفسر قرآن و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز صبح ساعت 10 تا 11:30 دقیقه با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان نظامی، مسؤولان و مردم شهید پرور کرمانشاه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، به‌صورت همزمان این مراسم در دیگر شهرستان‌های تابع کرمانشاه هم‌مانند سنقروکلیایی در مسجد جامع، سرپل‌ذهاب در مصلی نماز جمعه، گیلان‌غرب در مسجد جامع‌، جوانرود در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی‌، کنگاور در مسجد جامع‌، روانسر در مسجد جامع‌ و دالاهو در مسجد المهدی ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

همچنین در شهرستان‌های اسلام‌باد غرب در مسجد جامع ساعت 14 ظهر، ثلاث باباجانی در مسجد جامع جدید ساعت 11 صبح، قصر‌شیرین در مسجد جامع ساعت 13، هرسین در مسجد آیت‌الله حجتی ساعت 11 صبح، پاوه در مسجد جامع ساعت 9:30 دقیقه صبح و ماهیدشت در مسجد صاحب‌الزمان ساعت 13:30 دقیقه ظهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، این مراسم از سوی آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، جامعه روحانیان و حوزه‌های علمیه استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از سال‌ها خدمت خالصانه به نظام و انقلاب، یکشنبه 19 دی‌ماه در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار