استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت:ملت متحد و یکپارچه ایران توانستند با رهبری امام مسیر نظام را تغییر دهند و با ثمر رسیدن انقلاب برگ زرینی در تاریخ بشریت کشور به وجود آمد.
کد خبر: ۳۷۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 31 January 2017
به گزارش خبرنگار تابناک ، اسدالله رازانی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که درگلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد افزود:امروزبا یادآوری به ثمر نشستن تلاش‌ها مردم و سرنگون شدن نظام شاهنشاهی یاد امام و شهدا زنده شده و اگر رهبری حضرت امام خمینی نبود به‌طور قطع این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.
وی خاطر نشان کرد:حرکت مردم ایران و امام خمینی عظمتی منحصر به فرد بود که امام دست‌خالی و با توکل به خدا علیه نظام مفسد شاه برخواست و انقلاب به پیروزی رسید.
رازانی تصریح کرد:امروز ملت ایران به خوبی با چهره آمریکا آشنا شده‌ و می‌دانند که همواره آمریکا در صدد براندازی نظام بوده و است.ومردم از ظلم و ستم به تنگ آمده بودند و با کمک ولطف خاص خداوند و امام راحل انقلابی بی‌نظیر را در دنیا رقم زدند.
وی مواضع شجاعانه‌ امام خمینی را رمز پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت امام خمینی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه ترس و دلهره‌ای نداشت و همین روحیه باعث پیروزی نظام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار