نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تزریق سرمایه تنها راه برون رفت استان از معضل بیکاری است، گفت: باید بخش خصوصی در استان کرمانشاه فعال شود و دولت اقتصاد را به دست مردم بسپارد.
کد خبر: ۳۷۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 02 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبستان،عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بیکاری نیازمند عزم جدی است گفت: معضل بیکاری به اندازه ایی بزرگ است که نیازمند عزم تمام مسئولین و مردم است.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند معضل بیکاری را رفع کند، افزود: مردم باید این موضوع را درک کنند که دستگاه‌های اجرایی و دولتی ظرفیت محدودی برای استخدام دارند و نمی‌توانند سالانه بیشتر از تعداد محدودی استخدام کنند.

مصری، با تاکید بر اینکه تزریق سرمایه تنها راه برون رفت استان از معضل بیکاری است، اظهار کرد: باید بخش خصوصی در استان کرمانشاه فعال شود و دولت اقتصاد را به دست مردم بسپارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: زمانی که دولت از صنعت و تجارت حمایت کند اشتغال‌زایی چشمگیری در سطح استان شاهد خواهیم بود و میزان تولیدات نیز افزایش خواهد یافت و حتی شاهد رونق صادرات نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری آسیب های اجتماعی زیادی همچون اعتیاد و طلاق را به همراه دارد، تصریح کرد: دولت باید برای رفع معضل بیکاری تلاش بیشتری کند و رفع این مشکل را در دستورکار خود قرار دهد و رفع آن را در اولویت قرار دهد.

مصری، با بیان اینکه استان کرمانشاه یک استان محروم است، تاکید کرد: متاسفانه مسئولین به استان کرمانشاه که در زمان جنگ با ایثار خون فرزندان خود از انقلاب حمایت و محافظت کرده است به گونه که شایسته این استان است توجه نمی‌کنند.

وی بیان کرد: مردم کرمانشاه بارها وفاداری خود را به انقلاب و اسلام ثابت کرده اند و به جهانیان نشان داده اند که هیچ مسئله ایی باعث تفرقه میان آن ها نمی شود و همیشه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و با جان و دل فرمایشات گوهربار پدر انقلاب و امت اسلامی را می پذیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در پایان یادآور شد: دولت باید برای رفع مشکلات استان کرمانشاه چاره ای جدی بیاندیشد تا دیگر شاهد شرمندگی پدری در مقابل خانواده اش نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار