مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در دولت تدبیر و امید بیشترین تعامل با رسانه ها صورت گرفته، به گونه ای که بیش از 30 هزار خبر بر خروجی سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان و خبرگزاری ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 14 February 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: در این راستا بیش از 20 هزار خبر از برنامه های و موفقیت های آموزش و پرورش استان کرمانشاه از طریق خبرگزاری های مطرح استان اطلاع رسانی شده که تقریباً رقم چشمگیری ظرف 3 سال گذشته بوده است.
محبی با تاکید بر عزم جدی آموزش و پرورش استان برای تعامل با رسانه ها افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه همگام با وزارت متبوع برنامه های مدون را برای تعامل همه جانبه با رسانه ها دارد، به گونه ای که هیچ پرسش رسانه های محترم استان پیرامون عملکرد آموزش و پرورش بدون پاسخ نماند.
وی افزود: فرآیند زمانی پاسخگویی به ابهامات رسانه ها و اخباری که شاید به شکل صد در صد مورد تاکید آموزش و پرورش نباشد کمتر از 24 ساعت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تشکر از تشریک مساعی رسانه های ارتباطی جمعی استان با آموزش و پرورش استان افزود: شفاف سازی برنامه و رخدادهای آموزش و پرورش از سیاست های آموزش و پرورش استان می باشد، زیرا یکی از ابعاد وجودی رسانه ها آگاه سازی جامعه نسبت به رخدادهای استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار