رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه هم اکنون بهره وری نیروی کار صفر است انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان این آمادگی را دارد که برای تعیین وضع موجود دستگاه های دولتی و ارزیابی آنها ورود کند.
کد خبر: ۳۸۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 06 March 2017
به گزارش خبرنگار تابناک ، عبدالرضا یاری در همایش تجلیل از واحدهای برتر در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در کرمانشاه برگزار شد،افزود:بخش عمده ای از بهره وری باید از سوی دستگاه های دولتی محقق شود زیرا بخش خصوصی مشتری دستگاه دولتی است و
 رسیدن به هشت درصد رشد اقتصادی  تحقق یافتنی است و اگر به این میزان از رشد اقتصادی دست یابیم حاصل آن رفاه عمومی مصرف کنندگان می شود.

یاری خاطر نشان کرد: در برنامه سوم توسعه شش درصد رشد ، و در برنامه چهارم توسعه ۴.۲ درصد رشد داشتیم اما در برنامه پنجم توسعه منفی یک دهم رشد را شاهد بوده ایم و تلاش ما رسیدن به رشد ۸ درصدی اقتصاد در برنامه بلند مدت ۵ ساله است.

وی تصریح کرد: ۳۵ درصد از کل رشد اقتصادی  به میزان بهره وری اختصاص دارد، وبخش عمده ای از بهره وری باید از طرف دستگاه های دولتی محقق  شود زیرا بخش خصوصی مشتری دستگاه دولتی است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان کرمانشاه تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرستان ها مظلوم واقع شدندواز افتخارات دولت برون سپاری و استفاده از ظرفیت های مردمی است.

یاری با اشاره به وجود ظرفیت های انسانی و قانونی برای ورود انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به  بحث آسیب شناسی گفت: ماده شش قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ظرفیت قانونی است و در انجمن نیز ۵ نفر متخصص و مدرس دانشگاه داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار