فرمانده انتظامي استان از كشف 42 هزار مواد محترقه در انبار یک منزل مسکونی در شهرستان روانسر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 06 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار "منوچهر امان اللهی" ، اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان روانسر با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یکی از شهروندان در امر خرید و فروش موادمحترقه، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

وی افزود: عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی منزل فرد موردنظر را تحت نظر قرار دادند و پس از تأیید خبر، وارد عمل شدند که در بازدید از انبار منزل وی 42 هزار عدد موادمحترقه خطرناک و غیر استاندارد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطرنشان کرد: هرساله در چهارشنبه پایانی سال شاهد وقوع حوادث دردناکی هستیم که ناشی از سهل انگاری جوانان و نوجوانان برای تجربه چند ساعت شادی کاذب است.

سردار امان اللهی یادآور شد: با وجود اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نهادهای مختلف در خصوص صدمات ناشی از چهارشنبه آخر سال، این آیین سنتی که می تواند در کمال آرامش و به دور از هرگونه آسیبی برگزار شود، قربانی می گیرد.

وی از والدین خواست که عواقب استفاده از موادمحترقه را به فرزندان خود گوشزد کنند و با برگزاری این مراسم به صورت محله محور، حوادث ناشی از آن را به حداقل برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار