فرمانده انتظامي استان از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: متهمان جهت انتقال این محموله با پلمب دریچه مخزن و ارائه بارنامه جعلی قصد فریب ماموران را داشتند که ناکام ماندند.
کد خبر: ۳۹۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 11 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی، یک محوله بزرگ کالای دخانی را کشف کردند.

وي افزود: محموله موردنظر در مخزن يک دستگاه بونکر به طرز ماهرانه ای جاسازی و از مرزهای غربی استان به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود.

مقام ارشد انتظامی استان گفت: خودروی حامل کالای قاچاق در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه متوقف و  یک میلیون و 600 هزار نخ انواع سیگار فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی از آن کشف شد.

سردار امان اللهی با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي و توقیف یک دستگاه خودرو در اين زمینه، گفت: متهمان جهت انتقال این محموله با پلمب دریچه مخزن و ارائه بارنامه جعلی قصد فریب ماموران را داشتند که ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده پدر و پسری با چندین مورد سابقه کیفری در خصوص حمل کالای قاچاق هستند که جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالای قاچاق مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار