مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:اصحاب رسانه به فکر اشتغالزایی و درآمدزایی در این عرصه باشند و باید بنگاه اقتصادی فعال در عرصه رسانه‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۴۰۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 10 April 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،رحیم جعفری در نشست صمیمی با مدیران مسئول و اصحاب رسانه افزود:نوع مطلب در اطلاع‌رسانی موجب هدایت افکار عمومی می‌شود ونسبت به سنوات گذشته و تجارب در این استان معتقدم که مباحث رقابت و کیفیت باید حرف نخست جامعه رسانه باشد.

وی خاطر نشان کرد:رسانه ها دارای نقش و جایگاه ممتاز در دنیا هستند و در دنیا این رسانه است که حرف اول را می زند.

جعفری تصریح کرد:یکی از طلایی ترین دوران وزارت ارشاد همین سه ساله بود که سالی درخشان در عرصه  رسانه بوده وبررسی ضوابط، آیین‌نامه‌های مطبوعات را شاهد بودیم.

وی به معضل تعاملات برخی جراید با دستگاه‌های اجرای در راستای اخذ آگهی اشاره کرد وابراز داشت: این موضوع در دست بررسی و پیگیری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار می‌گیرد و موضوع و معضل آگاهی در مطبوعات به دغدغه کشوری است و اکنون این موضوع به صورت سیستمی انجام می‌شود.

جعفری اظهار داشت: موضوع آموزش و اجرای کارگاه‌هایی برای تخصصی شدن کار در اصحاب‌رسانه مهم است وامیدواریم بتوانیم جشنوراه فرامرزی را که سال گذشته نخستین مرحله آن در استان‌های هم‌جوار برگزار شد، در سال‌جاری تلاش به میزبانی کرمانشاه برگزار شود.

به گفته این مسئول: نشریات یک ابزار فرهنگی است ومهمترین عنصر برای تعالی و فرهنگ سازی رسانه های انسان سازی است که باید این امر را در خود بوجود آوریم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار