استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارنامه ی ارتش جمهموری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب درخشان بوده است، تصریح کرد: ارتش قبل از پیروزی انقلاب در دفاع از تمامیت ارضی و سپس با همراهی انقلاب پیوستن به آن نقش موثری را در پیروزی انقلاب در مبارزه با رژیم شاهنشاهی ایفا کرد.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 18 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اسدالله رازانی امروز در گرامی داشت روز ارتش درجمع ارتشیان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیروهای نظامی، انتظامی و برخی از مسئولان استان، اظهارداشت: دیدار همافران ( نیروی هوایی)  با امام خمینی ( ره) در نوزدهم بهمن سال ۵۷ نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت، که در غیر این صورت یا انقلاب به پیروزی نمی رسید یا برای پیروزی انقلاب باید بهایی گران تر پرداخت می شد.
وی ادامه داد: همراهی ار تش  در همان ابتدای انقلاب با امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب و مبارزه با گروه هایی که قصد تکه تکه کردن کشور را  داشتند، بی نظیر است و در جنگ تحمیلی نیز دوشادوش نیروهای سپاه پاسداران وبسیج مردمی و انتظامی نقشه های دشمنان را در براندازی نظام جمهوری اسلامی نقش برآب کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش در جنگ تحمیلی نیروی دریایی  رژیم * بعث* عراق  را زمین گیرکرد، افزود: اقدامات هوانیروز در عملیات تحت عنوان * مرصاد * باعث شکست بدخواهان شد که اگر  جان فدایی آنان نبود ما از ناحیه دشمن دچار صدمه می شدیم.

رازانی اظهارداشت: در هر کجای دنیا که کشور و نظام سیاست مستقلی است ارتشی برای حفاظت از آن وجود دارد، که برای تامین امنیت و منافع خود بالاترین هزینه را انجام می د هند، کشورهای اروپایی در کنار قدرت اقتصادی و نظامی پیمان *ناتو * رابرای تامین منافع خود در جای جای دنیا بسته اند.

این مدیر ارشد  بابیان اینکه ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مبارزه با صهیونیسم و قدرت های زور گو همواره مورد طمع آنان است،خاطرنشان کرد: به لحاظ آرایش ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  نیروی انتظامی امروز از با ثبات ترین کشورهای منطقه است، که  همواره از ستمدیدگان جهان حمایت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار