فرمانده انتظامی استان از كشف 124 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال خبر داد و گفت: یک متهم 32 ساله در این زمینه دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۱۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار "منوچهر امان اللهی"، عنوان کرد: عوامل پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند يک باند فعال در امر قاچاق کالا را در شهرستان جوانرود شناسایی کنند.

وی افزود: اعضای این باند پس از خرید یک محموله گوشی تلفن همراه از کشور عراق، از طریق معابر غير مجاز مرزی وارد شهرستان جوانرود شده بودند و قصد داشتند محموله را به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصريح كرد: با هماهنگی مراجع قضائی يك تيم عملياتي با خودروی پوششي به محور تردد قاچاقچيان  اعزام شد و پس از چندين ساعت تحت كنترل قرار دادن محور، نهايتاً خودروی حامل کالای قاچاق مشاهده و با تدابير خاص پليسی متوقف کردند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه 124 دستگاه تلفن همراه فاقد مدارک مثبته گمرکی از داخل جاسازهای طراحی شده موجود در خودرو کشف شده است، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی افزود: متهم دستگیر شده 32 سال سن دارد و پیش از این نیز یک بار به جرم نزاع و درگیری دستگیر شده است، لذا در این راستا پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی عوامل پلیس آگاهی شهرستان جوانرود قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار