نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کار مجمع خیران مساجد از ابتدا با همت خوبی شروع شده است، گفت: باید با سرعت، دقت و جدیت توسعه امور را ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازفارس ، آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی در جلسه مجمع خیران مساجد استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کار مجمع خیران مساجد از ابتدا با همت خوبی شروع شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید با سرعت، دقت و جدیت توسعه امور را ادامه دهیم، ادامه داد: باید با استفاده از نظرات دیگران و پیگیری‌های مستمر امورات را پیش برد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع مسجد و رفع کمبودها در این زمینه، یادآور شد: مجمع خیران مسجدساز در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در دی‌ماه سال 90 به عنوان نهادی غیردولتی شکل گرفته است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به همکاری استانداری در زمینه اجرایی، گفت: مساجد باید طبق اساس‌نامه و قانون ساخته شود و استانداری آمادگی برگزاری جلسه با حضور استاندار برای تصمیم‌گیری در زمینه اجرایی را دارد.

جعفر همتی افزود: مجمع خیران مسجد‌ساز فعالیت خود را در رابطه با جذب، حمایت نقدی و غیرنقدی مردم با هدف ساخت مساجدی ساده و کم هزینه شروع کرده است که در این راستا مسؤولان استان نیز آماده همکاری هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار